Black Christmas på Puls

Jävlar vilken trevlig kväll det var igår. Vi var på Puls och kollade när Mackan och Gustav lirade mackans akustiska låtar, Riktigt bra Mackan!. Sen träffade jag även Bills styvson? eller hur betäckningen nu är. Men riktigt trevlig, han var där för att se bandet efter Mackan. Som också var helt fantastiskt bra! Puh vilken kväll. Är lite bakis, inte mycket men lite granna. Och bakislåten ikväll är anouk - losing my religion ( live at oosterpoort). Orkar inte skriva så mycket men jag ställer mig fråga vad som kommer hända ikväll? blir det bara att ta det lugnt tro? Det är i alla fall vad min plånbok säger mig att göra. Igår fick jag gratisfylla, tack Jim som bjöd på öl på förfesten. Tack Sarah som bjöd på inträdet. Tack Anders som björn på Champange på puls. Tack Bror som bjöd på Shot. Och Tack Mackan som bjöd på Öl.



Nu blir det sängen så ska jag kolla på Zombieland. Här kommer lite bilder, mera kan ni se på Facebook.


Kommentarer
Postat av: Linda

Och Tack Linda som var bra sällskap!

2009-12-12 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0