David Bowie dag

Idag är en Bowie dag, har känt i hela min kropp att den behöver en kraftig dos av Bowie. Och så får det bli. Låt efter låt spelar på Spotify. Härligt, underbart och behagligt. Blev på något konstigt sett riktigt taggad på att svettas. Så nu ska jag ta på mig lite lättare kläder och lägga mig på golvet och göra lite situps och armhävningar. Haha = / gymkort ska investeras efter Thailand. Det är ju något jag borde gjort innan egentligen, så man kunde haft en snygg kropp när man var där. Men på andra sidan så är jag inte där för att imponera på någon. Utan enbart för avkoppling.
I need it.

Så en snygg kropp satsar jag på till sommaren 2010, då är det mer läge att imponera. Då man ska glida runt och campa med min VWbuss och på festivalerna. Är så sjukt sugen på Hultsfreds festivalen nu. Galet.


With your long blonde hair
and your eyes of blue
The only thing I ever got from you
was sorrow
Sorrow
You acted funny trying
to spend my money

You're out there playing your high class games of sorrow
Sorrow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0