En liten kortfilm och besatthet.

Bill tipsade om detta youtube klipp. Aldrig sett inann. Den var faktiskt riktig bra, nära på skrämmande för att vara en film utav Killinggänget, Eller i alla fall Johan Rheborg och Robert Gustavsson. Den har liksom en kuslig stämning genom hela filmen. Den handlar om en man (Johan Rheborg) som köper en kakelugn och han blir alltså besatt, beroende utav denna ugn. Filmen är i två delar och jag råder er att kolla på den. Tänka efter om man har ett beroende och se vad det kan leda till.


Kolla och njut, eller så får ni kanske en form av olust när ni inser att ni är beroende av eran soffa. Och vad det kan leda till om det går för långt?

Del 1

Del 2


Haha galen film...verkligen. Inte som man känner igen Killinggänget. Sen är jag väl inte helt säker om de står bakom produktionen, men i alla fall olustig. Bill sa att den var kul, Men jag vette fan om jag tycker det. Den var väl lite humoristisk men på ett väldigt läskigt sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0