En söndag

Idag har jag inte gjort alls mycket. Sovit i flera timmar. Sedan åkte jag hem och spelade lite NBA 2010 med min lillebror, han hade tränat sen senast för nu vann han båda matcherna med typ 10 poäng. Senast vi spelade så vann jag båda matcherna. Fan också, hatar att förlora i Tvspel. Efter 2 förluster var det tid att äta lite mat och kolla på The Dark Knight med min andra bror. Då vi båda somnade efter den coola scenen med båtarna. Vem ska leva och vem ska dö scenariot. Riktigt kraftfull scen. En båt med oskyldiga civila, och en med förbrytare. När jag vaknade upp efter filmens slut så åkte jag tillbaka till min lya och skickade lite sms. Chokladbollar imorgon då, mys.
Sedan så hoppade Sarah in genom dörren och vi åkte sedan upp till MarkusT och Jim. Men nu sitter jag här och zappar mellan The Holiday och Skicka Vidare. Kan verkligen inte bestämma vilken film jag ska se. Så det blir båda.


Nu ska jag börja små packa lite inför Thailand, i alla fall skriva upp lite saker som jag måste ha med mig. Typ, Pengar, Pass, Solglasögon, Badshorts, Kondomer och lite varma koppen påsar. Sen är det givetvis andra saker som ska med, som datorn och kameran osv. Fast först ska jag betala in 300 kronor till Nyårsfesten. Tack igen Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0