Ett planerat nyår

Fy fan va skönt det känns. Med tanke på att jag är i Thailand och kommer hem på nyårsafton så orkar jag varken styra upp något eller ta mig någonstans. Men nu fick jag den inbjudan som jag väntat på. AWESOME. Älskar hela idén med festen, att man inte vet vilka som kommer och förhoppningsvis blir det svårt att se vem som är bakom masken. Med god mat och dryck, en massa mingel och mycket folk så kan det inte vara mycket mera som kan gå fel. Så nu ska jag beställa en riktigt cool mask och betala in pengarna på hostens konto. Sen är jag all in!


Nu blir det att sätta sig till ro i soffan, glo lite tv och bli riktigt hungrig så jag kan laga mat sen. Vad blir det idag tro?


Kommentarer
Postat av: bill bananbanan

Tänk om Stig kommer, dold bakom en vacker mask. Eller ännu värre, .............

2009-12-08 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0