Fredag

..Och det enda jag har på schemat är idolfinalen. Fy fan va gött, ska inte göra ett jävla piss idag. Hände en relativt intressant grej på fredagsfikat med jobbet idag. Hur kan en 45 årig- plusare, fråga en cirka 40 årig tjej på jobbet om storleken har betydelse på kuken? Är lite osäker på åldrarna där, men ändå hur kan man fråga en sådan fråga? och sedan sitta och diskutera att hon fortfarande har fast röv osv. Haha jag begriper mig verkligen inte på honom. Han är som ett stort frågetecken i mina ögon. Och hans resonemang i olika situationer är ju helt åt helvete.


Men men människor är väl lite olika. Nu ska jag sätta mig på mitt favoritställe, mitt älskade fönster. Fundera, röka och filosofera.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha .. Jadu, dessa kollegor kan göra en rätt fundersam!



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

2009-12-11 @ 19:51:20
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Bill Ericsson

Han är 58........

Han tog ett Stig åt sidan när han sade så tycker jag. En korkad idiot.

2009-12-12 @ 00:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0