Frihetens Måndag

Denna måndagen har jag sett fram emot ett tag nu. Motivationen är på topp, kan ju lätt bli att man blir irriterad sådär på morgonkvisten och att det ligger i hela dagen. But not today. Och inte nog med det, kan man vakna bättre än till ett bra intro.


Min väckarklocka ringer och jag vaknar, sträcker på mig. Tar ett djupt andetag och hör introlåten till Turtles. Det kallas att vakna bra. Låg kvar i sängen och kollade/ snoozade till 3 avsnitt. För att sedan studsa upp, sätta på lite kaffe och bra kent musik. Nu är snart hela morgon - rutin schemat klart. Det som återstår är borstning av tänder och klippning av naglar. Sen kan jag bara luta mig tillbaka och förgylla min frihets Måndag med Kent. Går väl tilljobbet om en halvtimma.


-Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Japp, det var jag som skrev till Amir ! :)

2009-12-07 @ 08:50:54
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jadu , jag förstår inte hur dessa hagalana jävlar tänker faktiskt, hade jag gjort det hade jag nog vart lika sinnesjuk som dom, undviker helst det! Tack för det, var rätt nöjd faktiskt :)



Ha en bra dag du med!

2009-12-07 @ 13:37:22
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0