Göteborg

Denna kväll har det svettas och precis när man är klar så kommer Sarah inklampandes genom dörren med 2 wienerbröd. Inte det bästa efter ett mini pass kanske. Men men har ju inte blivit seriös än. Men som sagt efter Thailand så ska jag tillbaka till mina träningsrutiner som jag hade när jag gick första året på gymnasiet. Då jag tränade en 4-5 gånger i veckan och mådde riktigt jävla bra.


Annars idag har jag och Sarah kollat på masker införnyår. Kollat tv. Pratat nyår. Och nu kollar vi på filmen på trean, I hennes skor med Cameron Diaz. Hon är så jävla snygg alltså och en väldigt bra skådespelare. Hennes specialitet är att spela ut känslor, som glädje, sorg, ensamhet, ångest och alla andra känslor som finns. Tänk på det när ni ser en film med henne. Hur man verkligen ser och känner precis som hon gör.


Nu börjar filmen igen Tjao


kom på nu efter jag läst inlägget att jag inte skrev något angående rubriken. Jo vi ska till Göteborg imorgon och kolla saker inför nyår. Inte mer än det, men kom inte på något annat att skriva där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0