Hemkommen från T



Precis när jag kommit hem ifrån så började jag lyssna på lite gamla The Corrs låtar, riktigt bra. Men är äckligt jävla trött så ska nog sova strax. I vilket fall så såg vi på Children of Men hemma hos T. För den som inte har sett den så kan jag starkt rekommendera den. Kan vara en utav de bättre filmer som skildrar framtiden och hur den kommer att se ut. Om man tänker på hur vi har det just nu så är det precis så som jag tror att framtiden kommer se ut. Orättvisa och smutsigt. Så kolla på den, ett litet tips bara. Efter den så kollade vi på The Libertine, en film som jag somnade till. Men som jag måste se. Dels för att det är Johnny Depp och dels för att den verkade galet bra. Har depp varit med i någon film som varit dålig? Har svårt att tro det. Inte enligt mig i alla fall. Och det fick mig att tänka på en film som jag ska somna till inatt, What's eating Gilberg Grape.


-Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

the libertine är ju typ den värsta filmen han vart meed i

2009-12-13 @ 04:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0