Hitta.se Gatubild

Den nya funktionen på hitta.se är en Gatufunktion. Eller vet inte om den är ny men hittade den nu i alla fall. Under året så har man ju sett en del konstiga bilar som har kört runt med massa paraboler och kameror på tag och sidorna. Och nu förstår jag varför. Måste säga att det var en rolig funktion att glida runt i staden. Och det roligaste var att jag faktiskt hittade min egen bil, och då inte vid mitt hem utan i stan. Och jag är ganska säker att min förra bil också ska finnas med. För när jag åkte i min passat med jobbet så mötte jag säkert sådana bilar en 2-3 gånger.


Nu ska jag och Sarah laga mat. Tjao


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser på fälgarna att det är din bil :)

2009-12-09 @ 12:37:11
Postat av: Anonym

man ser på fälgarna att det är din bil :)

2009-12-09 @ 12:37:20
Postat av: Nils Tobias

Jag vet, könig är hett

2009-12-09 @ 16:02:36
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0