Koh Lanta

Imorgon åker jag hem och det är så jävla tråkigt. Har aldrig trivts så bra som jag gör nu. Det är helt otroligt väder, så snälla människor och de mest vackra stränder jag sett. Har bestämt mig att återvända om 2 år. Så jag ska spara pengar för att sedan resa runt i Asien, främst thailand (de mera okuperade ställen av turister), sedan Malaysia Vietnam och Kambodja. Idag har jag mest varit på stranden, ätit mat och hängt lite med folk. Träffade Simon idag igen, the dude from The UK.


Att smälta maten och lyssna på AVA är rätt skönt, gömma sig i skuggan och sitta på min veranda till min Bungalow och bara se ut över havet. Som är cirka 30 meter framför mig.
I söndags så hängde vi med Simon och grabbarna från England samt barägarn på Resorten för att kolla på Muay Thai. Det var riktigt coolt och blodigt. Den roligaste matchen var nästan mellan 2 tjejer. Helvete va de slogs, efteråt så drack vi drinkar med dem på en bar som heter, Opium! haha. bra namn på en bar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0