något som man hatar, del 4

Oj nu kom vi direkt in på nummer fyra. Men det hände mig nu, och det vet jag att alla hatar. Det är när man är sjukt sugen på att lyssna på ett band/artist, som man kanske inte hört på länge. Och söker på Spotify och dem existerar inte där. Då blir man riktigt irriterad. Har varit sjukt sugen på att lyssna på Tracy Chapman hela dagen. Mår så bra nu när jag kommit hem från jobbet och sätter på datorn och spotify. Men det fanns bara 3 låtar.


Det får mig att vara olaglig och ladda ner skivorna. Man är ju så illa tvungen...Hon har den vackraste röst, verkligen.



Nils Tobias Johansson <3 Tracy Chapman

Kommentarer
Postat av: Henrik

Tracy är så jävla bra! fast car :D

2009-12-07 @ 01:01:56
URL: http://detjagskriverom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0