Sweet

Chokladbollen blev ersatt av en god gryta. Det blev väldigt bra och det tyckte även du. Ska verkligen ringa dig när jag kommit hem ifrån Thailand. Tror jag i alla fall. Jaja, imorgon blir en hektisk dag med massa jobb, packning, städning, transportering av buss, Städning av buss, betala nästa månads räkningar. Oj Oj Oj. Vill bara ligga på stranden nu, orkar inte med allt shit innan man har kommit dit. Det får mig att bli otroligt trött. Inte stressad, bara opepp och trött. VILL VARA DÄR NU. Hoppas morgon dagen kommer att gå fort. Det är fan galet många som är i thailand, och jag som aldrig har varit där är ju säker på att man kommer sträffa folk man känner. Haha korkat egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0