The Perfect Women

Den perfekta tjejen ska vara;
- Veta vem den är
- Vara smart
- Snygg, smal och sexig
- Den ska ha åsikter och vilja att diskutera
- Snäll och ödmjuk
- Den ska ta sitt liv seriöst
- Vara bra i sängen
- Gillar mat och att laga mat
- Bra musiksmak
- Gilla att se på film och lyssna musik
- Gilla festa
- Inte vara svartsjuk
- Körkort, helst bil(för mina får de ej köra)


Det är en liten snabblista, som säkert kan fyllas på. Och den är inget rankningsystem. Alltså punkterna är i inbördes ordning. Skrev bara ner lite snabba punkter som JAG tycker är  viktigt hos en person.



Jag ser den perfekta tjejen som en andra hälft av mig själv, Kanske inte att jag är snygg och sexig. menmen. Den ska alltså vara som jag. Man ska vara synkade i tankebanor och egentligen kunna leva ett liv utan att man ens behöver prata. (det hade förövrigt varit as skönt). Personen ska liksom veta utan en order om den ska hjälpa mig att laga mat, Städa medans jag lagar mat, Duka eller bra suga min penis när jag lagar mat. Det ska alltså kunna gå att samarbeta. Och när vi vaknar upp bakis en söndag så ska den veta om jag har en Kent-Söndag eller Broder daniel- Söndag. Men klart det tar väl ett tag innan man lär känna mig såppas att de vet det.
Så ingen är The Perfect Women direkt, utan det kommer med tiden. Och man känner ganska så fort om den är det eller ej.


När de kommer till musik och film så ska de gilla film, och inte film som i American Pie utan riktig film. Sen kan riktig film variera från olika personer. Men att de har ett filmintresse, att de inte bara ser de senaste Hollywood filmerna eller ser filmen som börjar 20 på fyran. Man vill variera sig och är öppen för annat än Hollywood.


Musiken ska absolut inte vara NRJ eller RixFm. Man ska veta vilken musik man tycker om, inte bara gilla klachiga refränger utan gilla en låt i dess helhet. Texterna, tonerna, musiken och vad den betyder.


Som en sista grej så tycker jag det är viktigt när människan har en egen livserfarenhet. De ska givetvis inte vara 40 år. Men jag vill inte ha någon som har levt/lever på pappa i 20 år. De människorna är oftast tråkiga och vet sällan vad de sysslar med. Att veta hur man hanterar pengar och olika situationer som kan dyka upp i livet. De vet hur mycket de ska dricka för att inte däcka, så man slipper ta hand om den varje kväll. För då kan båda ha roligare på krogen om självkontroll finns. Och att den inte är svartsjuk så det blir en jävla massa bråk och schafs hela tiden.

Vill också tillägga att jag INTE är The Perfect Man. Och att det finns mycket mer att skriva, orkar inte riktigt fortsätta nu. Ska laga lite mat och så vidare snart. Men lägger till lite då och då angående den perfekta tjejen. För jag vet hur jävla tråkigt det är att läsa långa inlägg, dock blev ju detta långt. Men just därför så valde jag att skära ner det.


Kommentarer
Postat av: M

Lycka till att hitta en sån brud! Du lär få leva ensam väääääldigt länge.

2009-12-09 @ 22:47:07
Postat av: Tobias

Det vet jag väl? har inte sagt något annat heller.

Dessutom gillar jag att leva ensam.

2009-12-10 @ 00:21:01
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: mikaela

inte konstigt att du är singel tobbe :P

2009-12-10 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0