Ullared

Sitter och kollar på det at the moment. Och jag tycker det var det sämsta jag har sett i år, åt tv hållet. Fy fan va dåligt. Kan inte begripa att folk tycker det är bra. Eller tycker man det? Det måste man ju göra, för man kollar ju inte på det bara för att?.


Hur kul är det att kolla på när folk handlar? Och alla de har intervjuat har ju varit skit tråkiga och jobbiga. Vem åker till stället och campar i veckor för att köpa saker så de har i hela året? Jo för att vara ekonomisk, men va fan! Finns det inte gränser? Jävla White Trash människor. Ska härmed aldrig kolla på programmet igen. Vill gärna säga att jag även ska bojkotta Ullared, men kommer säkerligen att åka dit någon mer gång. Även fast senast jag var där så åkte jag hem igen för det var så lång kö. Klarar inte av det. Men som sagt, de har mycket bra att ha saker, som man kan ha i hemmet. Så ska inte säga att jag aldrig kommer åka dit igen. Sa dock det då senast jag var där.


Man ska aldrig säga aldrig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu tycker jag faktiskt att du tar i ;) Men men, smaken är som baken!

2009-12-07 @ 21:14:53
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0