Veckans MarkusT

När man är med kompisar och kollar på film, så får man inte ligga. Tyvärr. Är man på krogen och super så är ju chansen betydligt större. Men man kan ha riktigt roligt ändå. Det kan jag lova.
När jag är i thailand så ska jag vara go hela tiden. Satsar på en festivalfylla dygnet runt.
Håller på att ladda upp 2 videos. Och givetvis är det MarkusT som har huvudrollen. Skulle kunna göra en blogg om bara honom. För fy fan va rolig han är, det finns inte ord. Förstår inte vad han får alla idéer ifrån. Ska överväga denna idén. Eller ialla fall ha en Veckans MarkusT video. Tror att det kan bli en lyckad grej. I alla fall så kommer jag att tycka det är roligt. haha








Kommentarer
Postat av: robin fröström

Sv: Thailand? Fan va nice! Ska vi byta? ;)

2009-12-06 @ 12:01:57
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0