17:38

Kom inte på någon bra rubrik alls. Så ett klockslag får väl duga bra. Hemkommen efter en helvetes stressig dag, vid cirka 14 gav jag upp. Jag var helt slut, beror ju dels på att jag sov så dåligt men också för att jag har haft mycket att göra. Så vid två tiden började jag att ta det lugnt, dricka kaffe och prata med Bill och co. Var ju tvungen att köra lite till så det gjorde jag. Men helvete va trött jag är nu.




Stakars tjej, var en tjej på ett företag idag. Jag tror hon var ny, men är inte helt säker. I vilket fall så skulle hennes chef driva med henne. Och dra med mig i skämtet också. Vilket jag inte förstod, För hon pratade väldigt dålig Svenska om man säger så. Jag trodde alltså att hon skulle driva med mig, och det är helt lugnt att skoja med mig. Det bjuder jag på, I alla fall för mina kunder. Så jag hängde la med upp till Den söta tjejens kontor. Och sen insåg jag att det var med sin anställda unga tjej som chefen drev. Och det var inte uppskattat av den Blonda. Och då fick jag så dåligt samvete så jag förklara för den Blonda att jag inte förstod va Chefen sa till mig. Hon sa att det var lugnt. Men jag såg på henne att hon verkligen inte tyckte om det. Så innan jag gick, så gick jag in till Chefen och sa att man får inte behandla sina anställda sådär. Inte när de tar det så allvarligt. Och då ska det tilläggas att hon blonda tydligen hade gjort någon grov missbeställning en annan gång, Fast inte från oss då. Så jag sa åt chefen att be om ursäkt till den Blonda, vilket hon gjorde!




Det var dagens goda gärning det.







En bra tjej kan vara en dålig tjej
Och den dåliga tjejen kan vara bra

-Ett citat från Bill

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra citat, mycket bra citat!

2009-11-12 @ 17:55:16
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0