att trivas

Jag trivs jätte bra i min lägenhet, Kan inte klaga på något. Jo jag vill ju ha en garageport till min bil. Slippa skrapa rutor och slippa riskera att folk repar lacken osv. Speciellt nu till nästa säsong då jag ska investera i en ny Bil. Nissan 200sx S14. Den vill jag inte ha ståendes längs vägen. Får se vad jag kan göra åt det. Ska kolla med husen runt om här ifall de har något ledigt garage. Även om jag inte tillhör huset så får de ju in pengar. För det står ju tomt då uppenbarligen.

Var inne hos min granne precis och sa förlåt för i lördags. För att det blev lite högljutt. Men hon sa att det var inga problem alls. Så det känns skönt. Och hon sa också att jag verkar vara en bra kille, för att jag går in och ber om ursäkt så. Så hon godtog min ursäkt och fredsflaggan kunde höjas ytterligare.! Nu ska jag spela The Sims 3
puss

Kommentarer
Postat av: eea

Hoppas att det är lättare för dej att hitta parkering än mej.

Jag står som nr tre i kön och kommer nog att få vänta i 3 år ;)

2009-11-10 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0