bilder från gårdagen

Det var riktigt skoj igår, lite goa dudes kom hem till mig och vi började kröka friskt, Men en bra fylla som mål. Och man kan ju inte säga annat än att vi nådde det målet. Och är det värt det så här dagen efter? YES! haha. Träffa något äckel på trägårn som efter ett snabbt fylle strul var hon helt all over me. Det var inte så sexigt. Inte alls.

Men kvällen gick jag gick visst hem tidigt haha. Men visst gillar man trägårn. Går ju inte att INTE gilla stället. Men man börjar ju tvivla på det. Iaf när nästa årskull av människor får komma dit. Då kanske man är för gammal? Men vart ska vi ta vägen? orkar ju inte åka till gbg för hitta en "alternativ" klubb. Fast när man tänker efter. Trägårn har ändrats väldigt mycket sedan vi först gick dit vid 18 års ålder. Då var mer gothare osv. Mer alternativt. Men musiken har varit den samma. Eller har jag fel?


Hade fantastiskt sällskap inatt också. Gillar den bruden alltså, hon är så galet bra. Och smart som fan. Smartare än mig förmodligen och det känns ju väldigt svårt att göra. Jag har lika många hjärnceller som Joakim Von Anka har guldpengar. Jag vill träffas snart igen R. Nu orkar jag fan inte skriva mer. Så jag slänger upp lite bilder sen ska jag nog börja med kvällsmaten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: linda

du har fel! trägårns musik har gått mer åt det poppigare hållet dom senaste åren, innan va tex guns n roseslåtar ganska vanliga. nu har dom inte ens sånna plattor med sig.

och appropå folket så kan man ju säga att trägårn är nya swing..

2009-11-08 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0