Borås Vackrast i Sverige?

Det var Bill som hittade den här artikeln, är det ett skämt? Borås är inte vackert någonstans, Man tar bort allt som är fint och bygger stora betong-höghus. Som ser förjävliga ut. Och torget är bara en öppen plats med en fontän och en massa kullerstenar. Det hade bara saknats;
en scen,
en bödel
och en snara.




Fy fan. Inget gammalt kvar. Jo Rockborgen! HURRA. Om man jämför med tex Alingsås centrum. Där är det mycket gamla kåkar kvar osv.
Borås är på somrarna en stor soptipp. Massa skräp överallt, i parken sitter fulla gubbar. Pappersbitar och godispåsar överallt, för att inte tala om Ölburkar. Minns en gammal artikel, hittar den dock inte nu, men i den stod det att Viskan är en utav Sveriges mest smutsiga Å? Kan det stämma, jag har nämligen för mig att det stod så?.
Borås är både vackrast och smutsigast.


Det jag ville säga är att det var en skitartikel.




Tryck på bilden för att se hela artikeln.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tur att smak är subjektivt : O



inte en aning! nu står jag framför spisen för fullt. idol @ mah place! själv?

2009-11-13 @ 19:48:04
URL: http://revelries.blogg.se/
Postat av: eea

Jag tycker att borås är jättefint i alla fall, det var därför jag flyttade hit.

varför är du kvar i borås om du så misstycker staden?

2009-11-14 @ 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0