broder daniel och cigg

Kan vara det bästa som finns idag. Har varit sugen på att lyssna lite BD hela dagen. Och nu äntligen finner jag ro. Så nu har jag även laddat hem filmen som jag tänkte kolla på. Har faktist inte sett den än, vilket är väldigt illa. Så det ser jag framemot, och jag ska även ringa ett samtal för jag vill inte se den ensam. Hoppas att du ej ska dricka en öl idag igen haha.  Nu ska jag bränna en SKITSKIVA till Jalle. Han är så dålig att jag säkert har fått virus på datorn. Martin Stenmark. Ush och FY. Nej Broder Daniel ska det vara! FOREVER!





oh when we were seventeen
oh life was like a film
when we were seventeen
the sky was always tangerine
we ran through streets at night
under starlight
we ran through streets at night
when we were winning


Kommentarer
Postat av: Rania

det hon vet har hon inte ont av ;) och hon skulle nog knappst bry sig i vilket fall^^



nä film och kvällsgrubblar lite. sj?

2009-11-11 @ 19:47:29
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: evelina

fan va nice att du har blogg, ska fan börja följa denna nu;)

2009-11-11 @ 19:50:39
URL: http://evelinajlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0