Doves

Man kan knappast vara mer mätt än vad jag är nu. Åt först en stor portion med klyftpotatis och snitzel. Sen när vi hade varit och handlat så åkte vi hem till mig och proppa i oss chips och dipp. Jag tror jag spricker. Och det får mig att tänka på att jag borde börja träna, verkligen hårdträning. Men orka göra det nu innan Thailand. Blev ju förövrigt erbjuden att gå på thaiboxnings träningar när jag är i Thailand, Men vem tränar när man är på semester? Semester brukar ju vara den tid då man verkligen får koppla av, inte tänka på något. Utan bara ta hand om sig själv. Och det ska jag fan göra. Inte många dagar kvar nu tills jag åker. 16 December and I'm gone..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0