En håkan-Söndag



Trodde verkligen att det skulle bli en Kentsöndag, men så blev ej fallet. Råkade sätta på Håkan Hellström och sen så fortsätte låtarna att spelas. Det är riktigt behaglig musik att lyssna på. Måste säga att jag gillar det. De flesta av hans låtar är riktigt bra. Och jag vet att folk säger "han kan ju inte sjunga". Men ibland så måste man inte kunna det för att göra bra musik. Han har ju en unikröst, som passar hans musik perfekt. Tänk om han skulle köra på någon form av Peter Jöback-skönsång, tills hans smarta texter? Det hade låtit åt helvete, och ingen känsla hade förmedlats ut. Sen har jag legat hela natten och kollat på Turtles, trots en viss fylla så var jag så fast att det inte gick att somna. HAHA.


Ringde Markus mig imorse och sa att vi skulle baka lussebullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0