En längtan

Kan inte vänta längre, vill bara åka till Thailand nu. Det ska bli så jävla skönt att bara ta det lugnt, skita i allt och alla. Och bra bry sig om mig själv. Det är så många som jag INTE kommer sakna. De andra behöver jag inte sakna. För de finns hemma i kalla Sverige och de har ju varandra, they dont need me for 2 weeks. Om det är någon som varit i Thailand så ge mig lite goda tips på hur man kan fördriva dagarna, om man nu tröttnar på att sola, bada, dyka, klättra och dricka drinkar. OM man tröttnar. Så lite Tips tack!



Kommentarer
Postat av: mini.

viktigaste av allt är att ligga på stranden, dricka nått gott ur en kokosnöt, beställa in fruitplates.. när du ska hem från stranden måste du stanna på en av "gatustånden" och köpa friterad kyckling med sweetchili! om du åker till patong beach ska du definitivt dra till mit&wat och tatuera dig ^^



i övrigt rekommenderar jag billiga buckets, sena nätter och spontana äventyr (:

2009-11-24 @ 00:05:13
URL: http://minisunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0