en suck för mycket

Det kan man verkligen säga att det blev idag. Jag slutade ALDRIG att sucka. Men kände kanske så mycket hopp om dagen ändå. Och blev nu bjuden på fest, Men jag tror inte att jag ska gå. Ja åter till ämnet. Eller nej vi återvänder inte dit, då jag inte vill tänka på det.
NU ÄR DET HELG!
och detta ska självklart firas. Hur och var vet jag inte än. Hade i alla fall tänkt mig en lugn dag. Men jag vet inte vad jag är sugen på. Just nu är jag väldigt inne i stämningen i min lägenhet. Chris Isaak är för jävla bra. Och en annan som jag kom och tänka på nu är ju 9 crimes. SÅ nu blir det att byta.
Idol ikväll. och vad mer? Våra idoler ska sjunga duetter, vet bara att Mariette ska vara med Calle.
Nu ska jag ta mig en cigg, sen lägga mig i sängen och lyssna musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0