.

Idag på jobbet så började jag plötsligt andas väldigt tungt. Kände att någon form av ångest var påväg.
Det var något som verkligen behövde komma ut. Något eller någon som jag har försökt förneka ett bra tag nu.
Så jag satte mig på en sten, Tände en cigg och började fundera.
Skrev ner en massa ord och tankar på ett papper. Några cigaretter senare så kom jag till medvetande om att det kanske var dags att fortsätta att jobba. Väldigt många ord på en liten bit papper.
Jag hittade dig nu, lilla skrynkliga papperslapp. Och jag förstår ingenting av vad jag skrivit. Det är som att jag skrev ett stort frågetecken istället för ord. Orden är bara förvirrande.
Fan. Fan. Fan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0