Ett nytt beroende

Alla fina vänner har gått nu, så jag sitter ensam och kollar sista av Donnie Brasco. Riktigt bra film, synd att jag inte såg den från början. Men som sagt Idol går ju före. Har insett att jag blivit beroende av att duscha, tycker det är så jävla härligt nu att bara sitta i duschen och slappna av. Och i duschen finns ingen tidsrymd heller. Sist så duscha jag fan i 40 minuter haha.

I vilket fall så ska jag hoppa in i duschen igen, för något roligare finns ej att göra. Adina och Linnea tjatar på mig att jag ska hänga med dem ut, men har ju inga pengar till det. Vill spara de lilla jag har kvar till cigg. Och sedan till Thailand.. Så de slipper mig idag. Och när jag duschat klart så hoppas jag att The sims 3 har installerat sig.
Här kommer en liten fule video när mina vänner planerar morgondagen. Lite dryg i början men de kommer igång sen.
Bög-Cowboy?



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0