Fastna på en lins

Dessa bilder är lite sådär nej-nu-fastnade-jag-inte-på-bilden, bilder. Och även bilder där jag som tagit dem har fuckat ur. De där bilderna som man inte märker att de tas, aka smygfotning. Jag är ninja! Sen är några bilder bra och passar inte alls in i dessa 3 kategorier.

Sarah kanske inte är den bästa i köket, men bäst på många andra sätt!
Skulle givetvis ta en bild på de 2 tjejerna, men Joakim är duktig
på att komma i fokus.
Där fastnade inte josef riktigt i linsen. Men men han är skoj.
Jerry K och Darious? I alla fall en Kanadensare.
Grisar.
haha yes!
Haha
Rijad är glad, Eller?
Nu måste jag städa min lägenhet.
Jag tror jag snart hostar blod,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0