festival

Jag vill på festival, och det är NU. Varmt väder med härligt folk. Lera och en väldigt många öl. Känslan på hultsfred är helt otrolig. Och ja då har jag bara varit på Hultan, fast då varje år sedan 2005. Men jag gillar verkligen den fesitvalen, det är därför jag återkommer dit varje år. Och nästa år så ska jag åka i min buss. Fast kommer fortfarande att styra upp ett bra tältcamp och bo i tält. Bor bara i bussen om mitt tält blir snott. Men det kommer säkert inte att hända.  Planerar även att eventuellt åka på någon mer festival nästa sommar. Emmaboda kanske? Peace and love?.

Där kommer ju banden att avgöra. För det spelar faktist ingen roll på Hultan. Där är bara för stämningen. Bra band är en Bonus!

Kommentarer
Postat av: matilda

Häng med på Roskilde ffs!! :D

2009-11-10 @ 18:19:42
URL: http://n0useforaname.blogg.se/
Postat av: a

2009-11-10 @ 23:10:33
Postat av: Anabanana

NOSHIT!! Vill ha HULTAN NUUUUUUUUUUUU <3

2009-11-10 @ 23:11:12
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0