Gästinlägg: MarkusT

Sitter trött med alldeles för lite smörgåstårta i magen, lite av en emo-dag idag igen. Tränade tills jag kräktes och nu kan jag inte gå. Kom nu på att jag älskar The Libertines, hur sjukt bra som helst.
För övrigt, ovan i att skiva blogg och mitt försök för typ 2 år sedan gick igraven som en gammel grävling på motorvägen, Rädd, Ovetande och Död.
RÖD är min nya kärlek, inte färgen, inte smaken, inte lukten. Utan skivan Röd. som en helt ny båtmotor, fast bättre.
Hatar Spotifyreklam. nu gick horknappen på tobbes skjorta.
Grabbarna tvingar mig att lyssna på Promoe, hatar den snubben. för de första ser han ut som en gammel jävla stadsparksbänkvärmare som gör allt för att få smaka på ens kebabrulle. Andra, han ser ut att lukta hur illa som helst, inte bara håret. Hans mun ser ut som en typ 1krona som har gått i arv från pundare till hora till pentionär till en fet unge, hatar feta ungar. Som i sin tur den feta ungen i sin tur sugit på i brist på godis och läsk.
En gång var jag en poet, men han smet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha xD

2009-11-07 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0