grannfejden

Sitter och kollar på grannfejden nu, Men om man jämför med dagens fall gentemot förra veckas så är ju detta små potatis? stör sig på att hästarna luktar illa. Hon har ju självhästar osv. Hon vill nog bara vara med i Tv eller bara ha något att klaga på. Sorgliga människa.

Jag tänkte snart gå och lägga mig, Är helt galet trött och då har jag ändå sovit väldigt mycket idag. Knappt gjort något. Blev hundvakt klockan halv sex imorse. Sen så sov vi la till halv tolv tror jag. "sov",  Var ju inte den natten med mest sömn i ens liv direkt. Vi vaknade och jag gjorde kaffe, som man måste ha för att överleva dagen. Och speciellt en grym bakisdag som denna skulle komma att bli.
Körde sedan hem sötnosen och gick ut med Hunden när jag kommit tillbaka till Göta.
Annars har jag spelat lite Sims 3, varit hemma och chillat. Gått ut med Hugin, med robin och Bella. Och nu sitter jag här. En jätte städad lägenhet senare.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ellen

HJÄLP! jag?! haha, minneslucka hejåhå

2009-11-11 @ 19:58:02
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0