Halloween. och Grattis AIK

Är fortfarande så jävla bakis, helt galet. Var längesen man var så här grovt bakfull. Men men halloween är bara en gång per år. Så det får la vara värt. Idag så har jag inte gjort speciellt mycket, varit hemma hos familjen och spelat NBA 10 med Min bror. Ett riktigt trevligt spel måste jag säga. Sen såg jag ju givetvis matchen.

Grattis AIK! Fy fan vilken snygg passning som ledde till 1-2 målet. Har inte följt allsvenskan så mycket i år. Men AIK förtjänade det säkert. Tycker visserligen att IFE givet skulle vinna. Men de spelade rätt ojämt så.
nu ska jag forsätta att kolla på Djävulen bär Prada. Ha en trevlig kväll. Jag mår skit....
Tack för igår vänner. Mer bilder finns på min facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0