Hej då Eddie

Egentligen så vill jag inte att någon skulle åka ut. Men Eddie var väl den som man hade på känn att han skulle få dra. Tyvärr. Tycker han blir bättre och bättre hela tiden, vill verkligen se mer av honom. Den som jag hade velat skulle åka idag, var ju Calle eller Tove. Fast det var innan programmet hade börjat. Men efter deras insatser så började jag att tveka. Tyckte att Reza var för dålig idag. Man kan inte ge sig på, en sådan perfekt låt som Halo med Beyonce. Det går inte. Och dessutom är hon så jävla tråkig. och som juryn säger, Hon kan ingen Engelska. Och det kan ju vara en fördel? Men MARIETTE! Fy fan va hon är grym alltså. Får alltså seriöst rysningar varje gång hon sjunger. Hoppas hon kommer längre. För nu börjar det bli riktigt tajt.



Minns ni när bilden kunde fasta kvar på Tv:en
efter det svarta tog över
Det är så du sitter i mitt huvud.
snälla ge mig en ny LED Platt-Tv hjärna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ville du att calle skulle åka? är du helt från vettet? :O

2009-11-14 @ 01:52:11
URL: http://revelries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0