Hej då Sarah

Nu åkte hon iväg, Bort från Borås. Vill inte säga vart, för det vill hon nog inte. Vill hon att det ska vara hemligt på facebook så ska det nog vara en hemlighet här också. Var över en sväng hos henne och chilla. Tog lite bilder på henne, en del som absolut inte kommer att komma upp här. Men ni får kolla en bild på hur hon såg ut precis innan hon stack.

Nu har jag tagit mig tid till att slå in ditt telefonnummer
i nästan en vecka
1, 2, 3, 4
sms har det också blivit
Men nu lägger jag ner.
Tystnaden är jag
lär dig att förstå om du ska se mig.

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha,det är ingen hemlighet att jag ska till HBG :-D

tack för chillet, du ärbäst!

2009-11-14 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0