helt slut

Shit va jag har kört idag. Helt galet och vilka rallyvägar det blev tillslut. Första stopp Alingsås, andra stopp vårgårda, Sedan Sollebrun och tätt efterdet Borgstena.
Och där började jag känna mig helt galet hungrig. Och redan där var jag helt slut och på jätte dåligt humör, vet inte vad det är med mig nu förtiden.. När jag var i Fristad så började jag fundera ut på vad jag skulle äta. Och det göttigaste närmsta var ju givetvis Max. Så jag bestämde mig snabbt för att äta ett GI-Mål.




När jag närmade mig Okq8 på Alideberg så började jag att hoppas på att en viss sötunge skulle jobba. Och mycket riktigt, väl framme och inne på Max jag står. Stod hon! Tjejen med stort "J"... Men var på så jävla dåligt humör som sagt så jag ville inte ta någon kontakt. Orkade inte. Fick också beställa av någon annan tjej. Men tänkte då att jag skulle sätta mig så att jag Såg henne iaf.




Det låter kanske som att jag är kär, men det är jag verkligen inte... Hon är bara så otroligt vacker.  Och har ju somsagt jobbat med henne så jag vet också att det är en bra människa. Her name is Jenny.



Snart kommer Linnea hit och då kanske jag blir gladare.
hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

antingen menar du mig eller så menar du den nya Jenny.. men henne har du ju aldrig jobbat med så det måste vara jag :D Vad gullig du är! Nu blev plötsligt denna dagen mycket bättre! Puss på dig

2009-11-05 @ 18:48:56
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0