Jag kommer inte få influensan

Är fan säker på det, så jag skiter i sprutan. Så har jag länge tänkt nu, men börjar fan bli osäker. Alla börjar fan ta den. Och de flesta verkar må dåligt utav den. Jag orkar inte ta chansen att må dåligt och missa arbetsdagar. Inte nu inför julen, då det är som mest att göra. Får väl börja att skita i folk. Bara vara ensam så blir jag inte smittad. Synd bara att man har ett servicejobb, Men klart. Det går ju att undvika folk i jobbet med, och bara umgås med saker som är bättre än människor, Kaffeautomater. De sviker en, nästan aldrig. Och gör dem det, så se till att ha ett premium avtal så kommer Bill och lagar den. HAHA. som sagt... bättre än människor.



Sen en annan grej är ju den att jag ska ta lite sprutor, eller jag håller på, Har redan tagit en, inför Thailand. Vill inte ta ytterligare en. Jag får hoppas att jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man tar sprutan för att inte riskera att smitta dom som faktiskt är i riskgrupperna... :P

Även om man "aldrig blir sjuk".

Dom flesta mår ju inte dåligt, utan får bara lite ont i armen, som en redig träningsvärk ungefär.

2009-11-19 @ 20:42:28
URL: http://kuben.webblogg.se/
Postat av: bajs

du får nog int ens ta den sprutan om du redan har vaccinerat dig inför thailand.

2009-11-19 @ 21:21:33
Postat av: kimmy

Ungefär som jag skrev, kaoskaos kaselikaoskaos =)

2009-11-19 @ 23:24:15
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var ju ingen smart anledning, om du blir sjuk i svinis så blir du ju borta flera veckor från jobbet men om du tar sprutan blir du som högst borta en dag. Dessutom om du är smart så tar du den på en fredag eller lördag och då så slipper du skippa jobbet:)

2009-11-20 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0