Kan inte sluta lyssna på kent

När nyheterna tog över på Tv4 och spänningen var olidlig så passade vi på att åka till Max och handla mat. Men pank som jag är så blev det inget för mig. Och imorgon är det fest för Mini. Får inte glömma att ringa henne innan 16, Men jag är så jävla sugen på träggan. Men pengarna blir till ett problem.
Väl hemma så högg de in på sina smaskiga hamburgare, och min hunger växte mig upp över öronen. Så jag sprang in till köket och kokade ihop en härlig Kebabgryta. Samtidigt som jag kollade på utröstningen av idol. Hej då Reza, och Hejja Mariette i Malmö! Min mat blev nästan lika perfekt som Maryjet. Nu ska jag lyssna på Kent och bara må jävligt bra.












Allting startar med ett problem,
men det löser sig ofta i slutet.

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

kent är awsome :>

2009-11-22 @ 14:43:54
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0