Kebab utan sås

Kollade uppskjutet av Atlantis live. Hittade en rymdnördsida som streamar live under uppskjutningarna. Var riktigt coolt. Det hade varit något, att vara en astronaut, eller i alla fall jobba med något som har med rymd att göra. Jag finner det riktigt intressant. Rymdforskare eller något i den stilen. AWESOME!




Maten blev riktigt god den också, även fast jag inte fick tag i någon kebabsås. Så jag gjorde en hel del sallad istället. Men jag vet inte om jag kommer att orka göra sallad till jobbet imorgon dock. Det återstår att se. Men att bara äta Kebab och jasmin ris kan bli lite tröttsamt kanske?


HAHA grannfejden är så jävla roligt. Älskar när de är så jävla mycket ovänner. De är verkligen hat i luften i kväll, så nu måste jag fortsätta kolla!


Ett citat från kvällens programm;
"de kommer bli så jävla skönt när du är död, fan så lugnt"





Det var faktiskt gott, även om det ser ganska fattigt ut.

Kommentarer
Postat av: Vendela

haha ja, sorry.. jomen, min kompis kallade det så bara för vi käkade tacos. du vet, anders svensson kallas ju "taco svensson" ibland ;)

2009-11-16 @ 22:57:14
URL: http://wendylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0