Kent och Kebab

Lagade lite god Kebab, med Ris innan. Det blev så jävla gott. Kebab är fan underbart. Sen har Kent ekat i lägenheten hela dagen. Men då till gårdagen. Var riktigt roligt måste jag säga, Förfesten hos Mackan var trevlig. Haha var tvungen och tänka efter hur vi tog oss ner till Trägårn,  Men vi åkte ju buss och det gjorde vi gratis. Vi hade tänkt att gå ner, men då regnet öste ner så valde vi att åka buss istället. Och när vi stod i kön för att komma in och rocka på trägårn, så stod det en snubbe med paraply i kön. Han var guldvärd vill jag lova. Utan honom så hade mitt hår sett förjävligt ut. Men det kanske det redan gjorde, vet inte. M
Måste ju ta tag i håret nu och klippa mig. Men jag orkar fan inte. Nu ska jag städa lite. Längtar tills kvällen då jag ska laga Ärtsoppa. Och kolla på filmen Up!  och nu till lite bilder från gården;




Hos Mackan är vart vi startar vår fylla


Jim drack Mjöd


Sliten som vanligt
/


Mackan la lite goa gitarr-riff till låtarna vi lyssnade på


Mackan med Tom DeLong och grabbarna i bakgrunden


Killen med Paraplyet


Koffe med bror


Gick fan hem tidigt från krogen igen. Ska lära mig att kolla på klockan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0