Kent - Röd och Film

Har varit hemma och hämtat lite tavlor, som jag har börjat sätta upp. Men beslutsångesten tog över och vet inte vart jag ska ha de sista 2 tavlorna. Om man skulle vänta lite med det så kanske det "kommer till mig".
Helvete va trött jag är alltså, skulle kunna somna när som helst. Och allt är Sveriges fel, det är kallt, blött och grått. Det är ju omöjligt att vara pigg då. Snälla Gud, vi behöver solljus.




Idag blir en dag i filmens tecken, Hade tänkt mig Gran Torino och Million Dollar Baby. Det är filmer som Bill länge har tipsat om, men som inte har blivit av att jag sett. Men nu ska jag ta mig i kragen och se på dem. Bara jag inte somnar som sagt. Den risken är betydligt högre än att jag kommer att diska all disk idag. Och nu fick jag ett samtal ifrån en nöt. Som förstörde hela mitt flyt, i det andra inlägget som jag håller på att jobba med. Fan.
*spara som utkast"








Nu ska jag sätta mig på mitt favoritställe, Drömma och röka.

Kommentarer
Postat av: kimmy

sv: tänk då hur jag har det ;)

2009-11-19 @ 18:53:49
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: matti

första punkten är helt klart viktigast.

2009-11-20 @ 00:04:34
URL: http://addme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0