Kevlarsjäl

Det blir återigen en Kent-dag. De dagarna är oftast de bästa dagarna, för man kan liksom sitta och lyssna på musiken och helt plötsligt så är det kväll och man ska sova. Bättre kan det knappt bli.
När jag hälsade på Sarah på Carlings idag så hittade jag så jävla mycket snyggt. Får sådan ångest, kan verkligen inte köpa massa kläder nu. Måste spara allt jag kan inför Thailand. Vilket suger lite grann faktist. Hittade i alla fall en snygg kofta, en jätte snygg skjorta, kavaj, 2 goa slipsar och ett par extremt sexiga jeans. Aja får väl prioritera lite i alla fall, måste ju ha jeansen. Och så skjortan. Kan eventuellt tänka mig att köpa slipsarna på h&m, för de har svarta o vita slipsar?




Håller på att skriva ett relativt djupt inlägg om evolution, språk och vetenskap, och det har fan tagit mig 2 dagar nu. Får se när det blir klart. Men jag blir så trött av att skriva det haha. Så jag hoppas att folk kommer att läsa det, och kommentera sina egna åsikter. För det är en tanke, åsikt och tro som jag har. Som är under konstruktion om man säger så, Alltså jag har inte fastställt vad jag tror. Så hoppas att ni kommer att kommentera det som bara den. Beräknar att jag lägger ut det inlägget senast onsdag.


Jaja. nu ska jag lyssna på kent och städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0