matmys med eea

Jag stod i Duschen när Eea kom, haha det var roligt. Hon hade tydligen ringt 2 gånger för hon hade glömt koden.  Då insåg jag att jag hade duschat i typ 30 minuter. HAHA. eller något. Vet inte hur hon bad sig åt, men grannen gick ner och öppna dörren iaf. Min dörr var ju dock öppen som tur var, Något som också var lite roligt var att jag duschar med öppen dörr. Men hederlig som hon är så tror jag inte att hon tjuvkollade.
Nu har jag och Eea precis ätit klart. och det är Reklam i S.O.S Gute. Så jag passar på att skriva ett snabbt inlägg.
Jag är inte så mätt faktiskt men jag sparar lite mat ändå. Det är nog lika bra. har ju inte haft så mycket ork till att laga mat det senaste.




Vad händer i helgen?







Nu börjar det igen.




Kommentarer
Postat av: eea

vänner dah! ;D

2009-11-06 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0