Ms och lite förfest på egenhand

Varit hemma och plockat med en massa grejer till lägenheten, ska snart hänga upp ett fint gammalt gevär som jag ärvt ifrån min Farfar. Han jobbade nämligen på fängelse en gång i tiden och har lämnat efter sig en hel del gamla vapen. Den kommer att göra sig fin i min lya, den får mig att tänka på dig Farfar.
Påväg hem så stannade jag på Shell på Göta och träffade snälla Marie där. Hon bor i Thailand och hon ska försöka fixa lite goa rabatter när det gäller dykning, klättring och hyra av mopeder. Hon ska även hosta en fest. Och följa med min bror och mig till en massa goa barer osv. Det blir kanon. Nu har vi fått en egen expert och guide. Marie bor där nere på Koh Tao.




Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin till ikväll. Och min kväll kommer att bestå av att lyssna på Moonlit Sailor som nu finns på Spotify. GÅ IN OCH LYSSNA, NI OCKSÅ!







Klicka på bilden för att få upp det i din spotify, Eller sök på Moonlit Sailor





Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha! Tack så mycket! :D

2009-11-21 @ 19:51:51
URL: http://linajah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0