Regn från sidan och en god gärning

När regnet kommer ifrån sidan, och det är omöjligt att skydda sig. Då är det inte kul att springa från en bil, till ett företag, tillbaka till bilen och sen tillbax igen. INTE KUL. Men det är väl bara att bita ihop. Enligt vädret så ska det inte ta slut. Fan när tar regnet slut? : (


Till min goda gärning. Jag såg en kort, liten dam vid en busshållplats. Där bilar bara susade förbi och skvätte vatten. Jag såg att hon sin hand räckte ut, för att be någon att stanna. Och hederlig som jag är så stannar jag. Och hon ler och väl framme vid min stora bil så frågar hon om jag vill köra henne till St sigfrid. Hon skulle på begravning och det kom ingen buss och ingen ville stanna. Klockan var då 10:55, Och vid 11:00 skulle den döda begravas. Eller i alla fall så började ceremonin då.
Jag hoppade ur bilen och hjälpte henne in, sen tryckte vi plattan i mattan och var framme 2 minuter innan. Hon blev jätte glad och sa så snyggt att världen behöver flera som mig. Så tänk på det ni. En värld med mera Tobias Nilsar Johansson. DET NI;)


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen får jag finbesök.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är den snällaste, ödmjukaste, roligaste killen tobias. och jag håller med den dära tanten, världen behöver fler som du :)

2009-11-18 @ 17:28:46
URL: http://revelries.blogg.se/
Postat av: Tobias

Världen behöver fler av mig !

2009-11-18 @ 21:05:56
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag menar det!

2009-11-19 @ 17:36:43
URL: http://revelries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0