söndag

Söndag igen ja. Denna vecka gick otroligt fort..Och denna dagen har bara flygit . Har legat i min säng hela dagen, lyssnat på Amanda Jenssens nya skiva, Riktigt bra. Annars har jag inte gjort så mycket, Funderat på att städa lägenheten, diska och så. Men det inget mer än funderingar, Kanske att det går till värket senare ikväll.

Nu ska jag snart åka hem till familjen för att kolla på matchen, Har insett att den redan har börjat.  men men. orkar inte stressa.
Tack Tessan för festen igår, den var riktigt rolig. Och något som var skoj var också att få träffa dig. Ida o mini det var mycket trevligt att träffa er också : ) förlåt för jag missade bussen Ida. But you know the drill. Nu har jag dejt i Thailand?



Jimmy härligt att träffa dig också. Nu måste jag åka. Slänger upp bilder från festen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0