Spegel spegel

Jag har nu diskat som fan, och när jag var påväg till min gigantiska Tv-soffa så råka jag i ögonvrån se mitt jävla hår i min spegel. Helvete va jag ser ut. Nu inser jag varför jag, utan att tänka, tar på mig en mössa eller basker när jag ska gå ut. Mitt hår ser för jävligt ut. Så nu måste jag göra något åt det. Vill ju ha längre hår. Men att man kan inte vänta längre nu, Nu måste jag skaffa mig en frisyr och jag orkar inte klippa mig själv. Finns det ingen metod eller kur eller medel som man kan använda sig av för att håret ska växa fooort?


Något sådant här hade jag tänkt mig senare i alla fall. Vilket hår skulle passa mig bäst? det är ju en fråga att fundera på
Hår #1
Hår #2( så här kan jag kanske ha i nuläget)
Hår #3
Sen var också galet längesen jag tatuerade mig. Kanske borde göra klart min rygg någon gång. Men just i detta nu så är jag väldigt sugen på att göra en Sleeve. VÄLDIGT SUGEN


....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hår nr 2!!!!

2009-11-11 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0