Spritlukt och ljuva toner av Laleh

När man spenderar bakisdagar hemma hos MarkusT så känner man verkligen att jim och markusT i kombo har en riktigt helande effekt.  Orkar inte skriva så mycket, så orden blir ersatta av en del bilder. Men kortfattat så kom det lite folk hem till mig och vi förfestade. Blev smått irriterad när folk bjuder med folk till en fest som jag är bjuden på och tror att det är okej? Funkar ju inte så, men skitsamma det löste sig tillslut. Jag fick ringa hosten och fråga om de fick komma, det var både pinsamt och dumt. Men lyckades att prata in dem i alla fall. Så vi drog till Druvefors till Johan. För att fira att Marlene ska ut och resa och kommer inte hem fören i Mars först.




Måste säga att festen var väldigt trevlig, tack för att man fick komma.  Någon timma efter att mina vänner hade avlägsnat sig, och När Ida hade gott så tog mitt Trägårn sug över. Gick i regnet med 2 människor, vars namn jag glömde någonstans på Borås våta gator. Trägårn var som vanligt, helt awesome. Träffade 3 intressanta människor, men den ena utmärkte sig markant. Du började prata om att du inte skulle höra av dig? Som att jag inte hade förstått det, Det är väl så du behandlar folk, tyvärr. Det var du som lovade att höra av dig. Att vi skulle fortsätta att träffas. Men jag orkar inte dra upp det i min blogg. Jag är i alla fall oberörd, känner ingenting. Och det jag kan säga är att det är din förlust!.




När klockan slog 2 så började vi att gå hemmåt, ikväll var jag på Träggan hela tiden ut. Kanske berodde på att jag kom ganska så sent till krogen. But still. Min kväll tog slut i Saras säng, iklädd endast ett par badbyxor och ett par träskor. Som jag tydligen hade gått och tagit på mig. Vi bor ju ändå grannar, så hade ju kunnat sova hemma. Men antar att jag inte ville sova ensam. Jag ockuperade sängen, Sarah soffan och Jim sov under middagsmordet på den fluffiga mattan.




På morgonen så åkte vi och åt mat på Burger king, tack Peroti för rabatten. Den behövde jag. När vi var, för, mätta så åkte vi till MarkusT och väckte honom. Var där o chilla, skrattgympa FO SHO! Sedan drog vi ner till knalleland för lite inköp av godis, milkshake, dricka och en Ljudbok. För att sedan åka tillbaka till T och forsatte våran skrattgympa, har seriöst träningsvärk i magen. Haha. Nu blev det mera skrivet än vad jag trodde att jag skulle klara av. Är trots allt sjukt bakis. Men nu får ni njuta av Bilderna, som kommer att komma upp på Facebook. Har även en rolig video. Men får se om ljudet är såppas bra att jag lägger upp den sen.




Nu ska jag lyssna på Laleh, städa och laga mat. Sen vänta på sarah. Och sedan bakismys hos markusT?

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra som fan att du kan använda stora bokstäver och kommatecken rätt.

2009-11-22 @ 19:22:57
Postat av: Tobias

Horunge, jag är bakis och har inte sagt att jag är bra på att skriva.

2009-11-22 @ 19:26:36
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0