varma koppen <3

När jag skulle laga min kvällsmat så såg jag berget av disk sedan igår. Jag kände direkt att jag inte orkade diska för att sedan laga mat och sen diska igen. Så jag diskade allt och sedan kokade lite ägg och gjorde mig en Varma koppen Tomat och basilika. Otroligt smaskig. Min andra favorit efter Kinesisk Kyckling.

Amanda Jensen är så jävla bra. Älskar hennes röst och musiken. Hennes framträdande på Fotbollsgalan var inget att klaga över. Hennes låt Greetings from space får mig nästan att gråta. Det var dock inte den hon körde ikväll. Men ville ändå nämna det.
Min fina kopp, Vm-98 koppen. Den snyggaste masskoten som jag kan dra till minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0