Arbetsnarkoman

Jag? det kan man fan inte tro, men nu är jag ute efter ett helgjobb. Måste ha mera pengar.
Mer pengar att spara. Spara till min Asien resa. Om allt går som jag vill, som jag drömmer, så åker jag om 2 år och ska vara borta i ett halvår. Alla har ju vissa tankar som man tänker på varje dag (hoppas jag, eller är jag galen). Det jag tänker på varje dag är att


1. Tänker; vad livet vore lättare om man hade massa pengar.
2. Tänker; vad livet vore lättare om man hade mer tur,
3. Tänker; vad livet hade varit underbart om man hade kunnat resa precis som man ville
4. Tänker; vad livet hade varit lättare om jag hade fått ha de bilar som jag vill ha.
5. Tänker; ...på tjejer i allmänhet.



Kommentarer
Postat av: eea

livet är inte rättvist!

men vad glad att du har ett och gilla läget. vill du ha mer pengar så ska du ju byta jobb till ett som ger dej mer pengar!

ingen idé att gräva ner dej i depritioner och alkohol.



lev nu! livet kommer aldrig tillbaka!

puss, älskar dej.

2010-01-15 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0