Det där med inställning

Min inställning till mycket är jävligt dåligt just nu. Med ett stort J på jävligt. Egentligen så är det ju inte så svårt. Det räcker oftast med att det första man tänker på när man vaknar är;
"Idag kommer det bli en bra dag" Svårare än så är det inte, men ändå så vaknar jag upp och tänker;
"Nej! inte en ny dag" det suger. Hade varit gött att ha en form av flickvän som även kan vara en liten livscoach. Utan då att hon ska agera Dr Phil, det ska ju inte vara jobbigt. haha. Och så jobbig är jag inte, fast om man tänker påt. Mitt längsta förhållande har varit i 6 månader eller något. Är jag jobbig? Ja jag vet inte, men det är något som INTE bekymrar mig. Dig som jag tänker på just nu är ju glad och positiv, det behöver jag. Tänker på dig S. du är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0